2011. május 9., hétfő

Vége?

Nem kell megijedni, még mindig imádom az írást :D Csak egy kicsit elgondolkoztam. Elég sokan be is ijesztettek, hogy bárki ellophatja innen a történetem vagy akár csak az ötletet. (Kiegészítésképp: Ha ezt bárki megpróbálja annak az életének vége :P De esküszöm tönkreteszem) Ami pedig nem lenne túl jó. Szóval most nem igazán tudom, hogy mi legyen. Imádom a honlapot! De tényleg! Alig frisselek és mégis jötök napi 80-90 en ami nekem nagyon nagy szám és ezt nem tudom, hogy el akarom-e veszíteni. Meg ha valaha is ki akarnám adatni (ami nagyon nem most van) akkor meg alapból nem maradhatna a lap. Bár szerintem mielőtt erre sorkerül elmegyek magyarországról mert most bocs minden nagy hazafitól de utállok itt élni.
Ennyi lenne... Nem tudom jön-e még friss majd eldöntöm. Ezt csak azért írtam ki hogyha már két hete nem írnék akkor ne lepődjön meg senki :)
Imádlak titeket!

UI: Levettem a fejiket az ötletem megőrzése miatt :S Ha valakit érdekel akkor annak elmondom, hogy az írást kicsit sem hagytam abba :) Szerintem tök sokat fejlődtem és most egy kicsit átgondoltam az egész sorozatom, írtam neki egy néhány oldalas vázlatot és most elölről kezdtem. A szereplők maradtak, bővült néhánnyal és a sztoriban is vannak kissebb-nagyobb változtatások. Nem tudom miért írtam ezt le de mindenesetre nagyon szerettem a lapot :)

4 megjegyzés:

Johanna. írta...

Sziaa (:
abban teljesen megértelek, hogy el akarsz innen menni. Amint majd tehetem, én is el szeretnék menni :DD
de szerintem nem kellene attól félned, hogy ellopják. vagyis... hát lehet hogy kell. de nekünk - rendszerek olvasóid - nyugodtan elküldheted majd e-mailbe. mert nem teheted ezt velünk :D mi itt vagyunk és nagyon szeretjük olvasni az írásaidat!! szóval bárhogy is döntesz... remélem nem maradunk friss nélkül :P
xoxo (:

Biuss írta...

Szia!
Nagyon sajnálom, hogy így döntöttél... ÉN is teljes mértékben megértem, hogy félsz, hogy esetleg ellopják a törid... de nem teheted ezt velünk... Hiszen annyian vagyunk akik megszállotjai a történetednek... Kérlek... találj valami megoldást... Én mondjuk tényleg nagyon örülnék ha mondjuk kikerülne könyvbe a törid!!!
Az elsők között lennék akik megveszik! :)
Kíváncsian várom, hogy hogyan döntesz... :)
Puszii.
U.i.: http://www.facebook.com/vorospottyos/posts/154501487951806

Regina írta...

Szia!
Igen én is szintén megértelek, néha én is gondolkozom rajta, hogy netán az enyémet is ellophatják, de hát én szeretek írni és kész. Remélem kitalálsz valamit, mert én komolyan mondom, hogy nagyon szeretem olvasni a történetedet! Jaj nagyon szomorú vagyok ha abbahagynád :'( Ha gondolod és írnál tovább elküldenéd emailban? regi0830@freemail.hu
Annyira szeretem Dan-t és Tom-ot is :'( Nagyon rossz lenne nélkülük :'(
Puszi(LLL)

Kinga írta...

szia
jajj ne már :(:(:( ugye kitalálsz valamit, hogy még folytasd mert nagyon megszerettem ezt a történetet :( kérlek szépen :)
pux

Megjegyzés küldése